niedziela, 26 sierpnia 2012

Minimeet Szczecin cz 1

Kolejny meet na którym były te same osoby co zawsze +na chwilę Peppermint Dolly. Nie mam o czym się rozpisywać bo raczej nikt nie wątpi że było świetnie, więc teraz zdjęcia:

Ify <3

Dużo lalek jak na 6 osób XD

zacenzurowałam Szela bo by się zdenerwowała XD

Ogólnie nie podeszła mi Melize w ogóle, ten makijaż itp, nie mój gust 

Melize w wigu Tete

Tete *-*

Grejs w wigu Melize to porażka XD

A to zdj by Szelu :3

Dopiero teraz zauważyłam że ta blythe ma jakiś ślad po pisaku (tak wygląda...) nad okiem, ale nie zdziwiło mnie to szczerze, zbytnio zadbana to ona nie była.

najsłodszy dal ever 

Miriam

Sewerós Snejp ;-;

O tutaj mi się akurat Melize podoba.

Tutaj również, to raczej przez to że nie widać tych żółtych cieni nad oczami. 
Mayu :3

Takie tam w mcdonaldzie z Chilli XD

Ach światło mcdonalda ;_;


~Część 2 jutro.

I chciałam dodać że po prostu nie mam ochoty nic dodawać poza tymi zdjęciami z meeta, mam dużo zdjęć z jakiś sesji które robiłam Martine , zajmuję się nią, w miarę skończyłam jej pokój ale żadnego zapału ani motywacji żeby się tym dzielić, tej całej mocy którą miałam na początku nie ma, nie wiem czy wróci, nie zawieszam bo Ruda, bo teraz wszyscy zawieszają, zawieszam bo wole nic nie dodawać niż "Gópi wpis bo nie mam pomysua :cc". Także w skrócie - nie, nie kupiłam lalki i po kilku miesiącach nie wyrzucam jej w kąt,  jeśli będę chciała to coś dodam. 

3 komentarze:

  1. Fajnie :) Uwielbiam meetowe posty - szkoda, że moje lalki nie mogą się na meeta żadnego załapać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocenzurowany Szel <3 A to zdjęcie Blajta i Molly też moje,jak by co.
    A światło było genialne ;_;

    OdpowiedzUsuń