niedziela, 7 października 2012

Poznań! ^*^

Hej hej!
Byłam na weekend w Poznaniu. :D Oczywiście nie po raz pierwszy, często jeżdżę tam ze względu na rodzinę, jednakże tym razem mam więcej zdjęć niż zazwyczaj [niestety więcej pięknych, kolorowych kamienic poznańskich niż Martine, ale trudno], ponieważ pierwszy raz wzięłam tam lustrzankę. Zamieszczę tutaj też nielalkowe zdjęcia, bo w sumie nielalkowo też czasem może być. :3 Te zdj Martine są beznadziejne, pełno szumów i wgl... No ale kilka dodam, tych z którymi można wgl coś zrobić. [Albo i nie można]

Buty, ponieważ buty





Kocham Poznań za milion pięćset takich uliczek, mam dużo takich ujęć ale dodaję to które wg mnie jest najlepsze :)

Tego nie mogło zabraknąć :D



To ja, zostałam zmuszona do tego zdjęcia, ale warto wiedzieć jak wyglądam XD

Bardzo urzekły mnie też ulice na których znajdowało się mnóstwo małych, przytulnych restauracyjek z często bardzo pomysłowymi szyldami. Niestety ja zrobiłam zdjęcie nie najciekawszej z nich, więc możecie oglądać ciekawe szyldy... piwa. 

No i ogólnie, Poznań jest moim ukochanym miastem, uwielbiam w nim wszystko, nawet te zakorkowane ulice! :3 A na następny pobyt tam planuję mini mini meet z Natchiko [http://emilyx.pinger.pl/], no ale nic jeszcze nie mówię bo nie wiadomo co wyjdzie. :3

Cześć.^^

2 komentarze:

  1. Jesteś bardzo ładna :)
    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia mi się spodobały
    Poznań wydaje się byc wart zwiedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń